Compania aeriană low-cost Germanwings a lansat o metodă nouă de a călători cu avionul: clientul mai întâi îşi caută data pentru călătorie şi aeroportul de plecare, urmând ca destinaţia să o afle deabia la primirea confirmării.
Operatorul german, membru al grupului Lufthansa, a numit noul produs "Blind booking", prin intermediul căruia clientul îşi caută mai întâi data pentru călătorie şi aeroportul de plecare, iar destinaţia rămâne la întâmplare şi va fi aflată abia la primirea confirmării.
Potrivit reprezentanţilro companiei, acest mod de a călători este ales, în special de cei care vor să aibă parte de o plimbare captivantă şi mult mai ieftină decât un zbor obişnuit, spre o rută aleasă de la început.
Recent, Germanwings a lansat "Blind booking" şi pentru zborurile care pleacă dinoraşul nemţesc Hanovra, de unde pleacă avioane spre Barcelona, Budapesta, Londra, Milano, Nisa, Palma de Mallorca, Roma, Split, Stuttgart, Viena şi Zagreb.