Ce au urmărit românii în ajun și în zilele de Crăciun? Știrile Pro TV, Observatorul Antenei 1 și edițiile speciale ale emisiunilor au fost cap de afiș în zilele de 24, 25 și 26 decembrie. Audiența principalului program de știri de la Pro TV nu a coborât sub două milioane de telespectatori, la nivel național, O dată-n viață de pe TVR 1 a intrat în top, iar Dan Negru a fost peste Vocea României.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența principalelor programe din preajma Crăciunului.
24 DECEMBRIE. Știrile Pro TV au înregistrat cea mai mare audiență a zilei, cu o medie de 2,1 milioane de telespectatori din întreaga țară, dintre care 967.000 erau din mediul urban. Al doilea program al zilei a fost finala MasterChef – Proba Celebrității. Show-ul de gătit a fost peste Antena 1, care a difuzat filmul Frumoasa adormită. MasterChef, care a avut-o câștigătoare pe Elena Lasconi, a fost urmărit de 1,9 milioane de persoane din întreaga țară.
Tot marți, Pro TV a difuzat Singur acasă 4, de la ora 17,15. Producția a fost urmărită de puțin peste un milion de telespectatori din întreaga țară, dintre care 632.000 erau din mediul urban.
25 DECEMBRIE. Știrile Pro TV au fost urmărite în ziua de Crăciun de aproape 2,5 milioane de persoane din întreaga țară, dintre care 1,09 milioane de persoane erau din mediul urban. Locul al doilea a fost al ediției speciale Acces Direct, urmărit de 1,9 milioane de persoane în fiecare minut. În seara de Crăciun, bătălia s-a dat între filmul românesc Ho Ho Ho 2: O loterie de familie și o ediție specială a emisiunii Te cunosc de undeva.
Câștigători au fost filmul pe publicul național, și emisiunea de pe Antena 1, la nivel urban. , Ho Ho Ho 2 a avut o medie de 1,7 milioane de telespectatori din întreaga țară, dintre care 810.000 erau din mediul urban. Te cunosc de undeva a atras 1,2 milioane de telespectatori, dintr