Libraria online elefant.ro vrea sa se transforme intr-un mall online si, dupa ce a inceput sa vanda jucarii si RCA-uri, a lansat acum segmentul de fashion unde vinde haine, incaltaminte, bijuterii ceasuri si altele, la preturi ce incep de la cateva zeci de la lei si ajung sa depaseasca 1.000 de lei. Despre ce produse va mai lansa elefant.ro si cum se comporta pe online fanii mall-urilor puteti citi intr-un interviu HotNews realizat cu Ana-Rita Da'Ros, director pentru e-commerce la elefant.ro.
elefant.ro era, pana anul trecut, cunoscut pentru vanzarea de carti, din finalul lui 2012 vinde si jucarii, din iunie anul acesta vinde RCA-uri, iar de acum a intrat si pe segmentul fashion (imbracaminte, incaltaminte, accesorii, bijuterii si lenjerie).
Probeaza in mall, dar cumpara de pe internet
Intrarea pe "fashion" a fost pregatita printr-o luna in care acest segment a fost in varianta beta, iar de acum este in versiune finala, compania alegand sa desfasoare si o perioada de test pentru a primi feedback de la clienti si pentru a remedia problemele tehnice ar aparea.
Este foarte diversa plaja de preturi pentru produsele din noua sectiune de Fashion, de la tricouri de sub 35 lei, pana la geci de peste 700 lei sau ceasuri de 1.400 lei, spre exemplu. Se vand si haine de la marci de top precum Dolce&Gabanna, Calvin Klein sau Versace si aici vorbim, spre exemplu, si de camasi barbatesti de peste 400 lei.
Prefera insa cei care au bani, sa cumpere de pe internet haine scumpe, in loc sa se duca la magazin unde le pot proba si le pot vedea?
Ana-Rita Da'Ros, director pentru e-commerce la elefant.ro spune ca foarte multi se duc in mall-uri, vad produsele, le probeaza si apoi aleg sa le cumpere din online unde sunt mai ieftine "In ultima vreme viata la mall s-a schimbat si lumea nu mai merge neaparat sa cumpere, ci sa se