Google a lansat una dintre putinele sale campanii de publicitate, pentru a-si promova aplicatiile de business, in incercarea de a "fura" cota de piata de la Microsoft.
Compania a cumparat spatiu publicitar pe afise de-a lungul strazilor din New York, San Francisco, Chicago si Boston, facand reclama la noile programe destinate mediului de afaceri, relateaza Associated Press.
"Oamenii nu se gandesc la Google cand vine vorba de companii", a spus Michael Lock, director de vanzari si operatiuni pentru divizia de business.
Deocamdata, gigantul IT nu are de gand sa-si faca reclama in ziare, reviste, la televiziune sau radio.
Google nu este obisnuita sa se autopromoveze, numele sau fiind deja similar cautarii pe Internet. Insa, pe partea de aplicatii de business, pe primul loc se situeaza Microsoft, prin programe gen Office.
Potrivit Google, aproximativ 1,75 de milioane de companii, scoli si agentii guvernamentale ii folosesc aplicatiile de business, insa majoritatea se bazeaza pe programele gratuite, care nu sunt atat de puternice precum cele platite.
Google a lansat una dintre putinele sale campanii de publicitate, pentru a-si promova aplicatiile de business, in incercarea de a "fura" cota de piata de la Microsoft.
Compania a cumparat spatiu publicitar pe afise de-a lungul strazilor din New York, San Francisco, Chicago si Boston, facand reclama la noile programe destinate mediului de afaceri, relateaza Associated Press.
"Oamenii nu se gandesc la Google cand vine vorba de companii", a spus Michael Lock, director de vanzari si operatiuni pentru divizia de business.
Deocamdata, gigantul IT nu are de gand sa-si faca reclama in ziare, reviste, la televiziune sau radio.
Google nu este obisnuita sa se autopromoveze, numele sau fiind deja similar cautarii p