UPC România îşi extinde grila prin introducerea unui nou pachet premium - Bollywood, care include trei televiziuni ce difuzează filme, seriale şi emisiuni de divertisment produse şi coproduse în India şi în Europa, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Pachetul Bollywood, care include televiziunile Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow, a intrat în premieră pe piaţa locală în grila de programe UPC.
Cele trei noi televiziuni vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de conţinut nou. Pachetul Bollywood le oferă abonaţilor UPC posibilitatea de a vedea filme artistice, seriale, documentare şi emisiuni selecţionate special pentru telespectatorii din România.
"83% dintre români se uită zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achiziţionat în 2011 pachete de programe suplimentare (potrivit raportului de cercetare «Atitudini şi obiceiuri de consum media. Percepţii privind CNA», dat publicităţii în noiembrie 2011, n.r.). Este clar că vorbim de un consum mare de conţinut media şi de gusturi diverse în materie de conţinut TV. UPC are cea mai extinsă şi variată grilă de pe piaţă, care vine în întâmpinarea preferinţelor clienţilor", declară Iulia Florea, COO UPC România.
Bollywood TV, unul din cele trei televiziuni incluse în noul pachet oferit de UPC, a fost adaptat pentru piaţa locală şi va oferi cele mai de succes filme din industria cinematografică indiană, care acoperă toate genurile: acţiune, dragoste, comedie, artă. În fiecare an, abonaţii UPC se vor putea bucura de peste 3.000 de filme noi. O parte din aceste filme prezintă şi actori de la Hollywood precum Sylvester Stalone sau Ben Kingsley.
Pe 17 ianuarie, societatea ISG TV SRL, ai cărei asociaţi sunt cetăţenii israelieni Shimshon Shai şi Elazar Gilad (fiecare cu câte 45%) şi Noemi-Gabriela Samoilă-Zamfirescu (10%), a primit o licenţă audiovizuală prin satelit, de la Consiliul Na