Palmaresul festivalului Romanian Public Relations Award a fost lipsit de surprize, juriul oferind premii fiecărei agenţii participante. Cea de-a şasea ediţie a competiţiei PR-ului românesc a fost câştigată de agenţia Rogalski Grigoriu PR, care a obţinut şapte premii. Gala Romanian PR Award, desfăşurată miercuri la hotelul Marriott, a strâns „crema” agenţiilor de comunicare. Câştigătorii au urcat cuminţi pe scenă şi şi-au luat premiile, fără discursuri solemne. Doar câţiva s-au încumetat să adreseze „mulţumiri clientului şi colegilor”.
Unii directori de agenţii, prezenţi la festivitate, şi-au trimis angajaţii pe scenă să culeagă laurii. Alţi şefi au ţinut să ridice personal trofeele. Dau bine în poză! Aşa cum îi stă bine unui festival de PR (mioritic), juriul s-a străduit să împartă premiile aşa încât să nu existe prea mulţi frustraţi.
Cele mai premiate agenţii
De asemenea, agenţiile GMP PR şi The Practice au câştigat câte trei trofee. Cea mai premiată companie, care a primit şi distincţia de „Agenţia de PR a Anului”, a fost Rogalski Grigoriu PR, ai cărei reprezentanţi au urcat pe podium de şase ori.
Când a fost anunţat marele câştigător, Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Grigoriu PR, a invitat pe scenă pe toată lumea: angajaţii, clienţii şi... pe fiul său. „Suntem o familie mare”, a declarat Rogalski cu mândrie. Se poate observa că, în ultimii ani, „familia” este cel mai uzual cuvânt din industria de PR. La festivalul de PR din România au fost acordate 28 de distincţii în cadrul a opt categorii.
Au fost acordate şi două premii speciale: unul pentru comunicarea valorilor societăţii civile, oferit agenţiei Millenium Communications pentru organizarea evenimentului „Gala Societăţii Civile 2007”, şi celălalt agenţiei GMP PR, pentru campania „De ce iubim Bucureştiul".
„Dani” de