Conform ultimelor date statistice, in medie, o familie americana de rand cheltuieste mai mult pe divertisment decat pentru benzina, pentru haine sau articolele necesare in gospodarie. Cam tot atat Conform ultimelor date statistice, in medie, o familie americana de rand cheltuieste mai mult pe divertisment decat pentru benzina, pentru haine sau articolele necesare in gospodarie. Cam tot atat cat se cheltuieste pentru iesirile la restaurant. Se confirma, astfel, o tendinta care a inceput sa fie simtita inca de acum zece ani, si anume cresterea mai rapida a cheltuielilor pentru distractii decat cresterea ansamblului cheltuielilor de fiecare familie. In ciuda afirmatiilor despre Era Informatiei, se poate mai degraba vorbi, de aceea, de faptul ca lumea intra in Era Divertismentului, era in care viata omului se axeaza pe urmarirea fericirii - sustine publicatia americana "Richmond Times-Dispatch".
Distractiile inchiriate ies mai ieftin
Chiar daca, aparent, costul noilor tehnologii in domeniul divertismentului - dispozitive de inregistrat si ascultat muzica iPod, celulare ultraperformante, televizoare cu plasma sau cristale lichide, sisteme home cinema s.a.m.d. - este destul de ridicat, ceea ce explica si disproportiile amintite, o serie intreaga de inovatii tind sa diminueze cheltuielile consacrate acestui sector. De pilda, o companie nou-infiintata ofera clientilor posibilitatea de a inchiria, contra unei sume lunare fixe - 17,99 de dolari, plus TVA-ul - un numar nelimitat de DVD-uri ori casete video expediate la domiciliu prin posta. Singura conditie este ca, dupa ce DVD-ul sau caseta au fost vizionate, sa fie returnate rapid, tot prin posta, pentru ca a doua zi sa i se expedieze un nou DVD (casetele video sunt pe punctul de a disparea din comert). Sistemul denumit Netflix se bucura de mare succes, de pe acum numarand 3,6 milioane de abonati. Acelasi sis