Vinuri dedicate femeilor moderne şi cu personalitate? O cramă din Vrancea a fost sedusă de idee. O serie de trei vinuri pentru femei, lansată recent, a „lipit“ pantoful, rochia şi geanta de eticheta unor sticle.
Sub denumirea de Suav, în ediţie limitată (6.000 de sticle din fiecare soi), o cramă din Vrancea a produs nişte vinuri care vizează papilele gustative ale consumatorilor.
„În multe case, femeile aleg vinul", îşi explică George Neacşu de la Senator Wine motivul de a lansa o gamă pentru femei. „E o tendinţă mai veche în pieţe mature, dar care se face simţită şi aici, din ce în ce mai mult. Noi ne-am bucurat să fim prima cramă din România care să vină cu o ofertă dedicată lor şi să ne completăm portofoliul cu produse ce ţintesc o categorie de consumatori pe care o luăm foarte în serios, pentru că ni se pare foarte importantă. Ne-a ajutat mult faptul că exploatăm vii situate în areale viticole diferite (Caraş Severin, Huşi, Vrancea şi Brăila): din cele peste 20 de soiuri cultivate în cele patru zone cu specific diferit, am avut cum să alegem câteva pentru această «dedicaţie specială». Pe de altă parte, să nu uităm că vinul nu se bea decât rareori în singurătate: de cele mai multe ori se bea în familie, cu soţul, cu prietenii - aşa încât oferta noastră nu se limitează doar la femei, ci sunt vinuri gândite să placă şi celorlalţi consumatori."
Producătorul explică şi alegerea simbolurilor de pe etichete: o poşetă, un pantof şi o rochie pe etichete. „Sunt trei imagini care sar în ochi şi care fac parte din viaţa de zi cu zi a femeii moderne, independente şi cu personalitate. Trimit către feminitate, către stilul de viaţă contemporan şi către felul în care se exprimă în exterior personalitatea proprie a fiecărei femei."
Neacşu spune că oferta pentru femei nu se va opri, însă, la vinurile „suave": „Am lansat şi o gamă de vinuri org