Vacanta Mare a devenit o autentica trupa pe motoare. Tonul l-a dat Mugur Mihaescu (41 de ani), care a 'divortat' de aratosul sau Lamborghini si si-a luat o motocicleta Honda Shadow. I-a urmat curajoasa Ani Cretu (30 de ani), care acum e nedespartita de o zgomotoasa Honda CBR 125. Apoi, Radu Pietreanu (42 de ani) si-a abandonat masina de teren in favoarea uneia dintre cele mai performante motociclete de viteza din lume, o Suzuki Hayabusa. Mai timid a intrat in gasca motorizata Florin Petrescu, Vacanta Mare a devenit o autentica trupa pe motoare. Tonul l-a dat Mugur Mihaescu (41 de ani), care a 'divortat' de aratosul sau Lamborghini si si-a luat o motocicleta Honda Shadow. I-a urmat curajoasa Ani Cretu (30 de ani), care acum e nedespartita de o zgomotoasa Honda CBR 125. Apoi, Radu Pietreanu (42 de ani) si-a abandonat masina de teren in favoarea uneia dintre cele mai performante motociclete de viteza din lume, o Suzuki Hayabusa. Mai timid a intrat in gasca motorizata Florin Petrescu,
Vacanta Mare a devenit o autentica trupa pe motoare. Tonul l-a dat Mugur Mihaescu (41 de ani), care a 'divortat' de aratosul sau Lamborghini si si-a luat o motocicleta Honda Shadow.
I-a urmat curajoasa Ani Cretu (30 de ani), care acum e nedespartita de o zgomotoasa Honda CBR 125. Apoi, Radu Pietreanu (42 de ani) si-a abandonat masina de teren in favoarea uneia dintre cele mai performante motociclete de viteza din lume, o Suzuki Hayabusa.
Mai timid a intrat in gasca motorizata Florin Petrescu, alias Axinte, dupa ce a primit cadou un moped (bicicleta cu motor - n.r.), cu care se familiarizeaza plimbandu-se in jurul blocului.
'E super, ma ajuta la slabit mai ceva decat bicicleta medicinala si consuma numai 2 litri de benzina la suta de kilometri. Da′ mi-e frica sa ies cu ea pe strada, sa nu ajung, din neatentie, sub vreo masina', spune Axinte.
Si Directia 5 s-a motor