Mo şi FOCA, cei doi RObotzi care au cucerit internetul românesc, îşi vor relua aventurile în luna septembrie, spune Mihai Banea, membru al echipei Creative Monkeyz, care îi realizează.
Din toamnă, maimuţele creative le mai pregătesc celor peste un milion de internauţi care au început să-i urmărească lună de lună o altă surpriză, o producţie audio-vizuală pentru "ochii lor flămânzi", după cum precizează Ramona Cordoş pe pagina oficială a echipei.
"Sezonul doi apare în septembrie. Vom lucra la el în aceaaşi echipă", a precizat Mihai Banea. Alte detalii legate de noile episoade vor rămâne secrete până la lansarea oficială, a mai spus el.
Cum au început RObotzii să facă bani din bere
Primul sezon din RObotzi s-a terminat pe 8 iulie, cu episodul "Berilă", al doilea în care a fost strecurată o reclamă de tip "product placement".
Încă din aprilie, când gândul a stat de vorbă cu creatorii RObotzilor, cei patru membri ai Creative Monkeyz spuneau că reclamele şi viitoarele colaborări vor fi sortate cu atenţie. "Ne-am hotărât să nu decontextualizăm personajele", spunea la vremea aceea Codin Pop, cel care se ocupă de animarea lui Mo şi FOCA. RObotzii nu vor purta niciodată tricouri corporatiste, au decis încă de atunci.
FACEBOOK QUIZ:Vă plac Robotzii? Ce spun cititorii Gândul
FENOMENUL ROBOTZI. Cum s-au născut FOCA şi Mo, roboţii care au atras atenţia gigantului Adobe după ce au înjurat ardeleneşte pe net
Lipitori, venin de şarpe şi măşti cu placentă. Învaţă de la vedete cum să-ţi menţii tinereţea
În episodul "Berilă", FOCA găseşte în depozit o ladă plină cu sticle de bere goale pe care intenţionează să le vândă, în timp ce Mo încearcă să-l convingă de valoarea lor sentimentală. Rememorând prima lui cucerire, în secvenţa întâlnirii dintre Mo şi roboţica blondă din bar, pe perete apare o plăcuţă pe care se poate citi "Fabrica de b