Braşovul este, în prezent, potrivit unui studiu în domeniul imobiliar efectuat de o companie naţională, oraşul cu cele mai ridicate investiţii în retail.
Potrivit studiului, majoritatea magazinelor se află pe Calea Bucureşti, zonă care a cunoscut o dezvoltare impresionantă în ultimii zece ani. Aici sunt prezente marile lanţuri comerciale Selgros, Metro, Carrefour, Mobexpert, Media Galaxy, Bricostore şi Praktiker, precum şi show-room-urile unor renumite firme de automobile. Anul trecut a fost inaugurat şi un mall cu motive egiptene şi jurasice, ridicându-se astfel valoarea investiţiilor din zonă la peste 100 de milioane de euro. Zona va fi completată cu un magazin Kaufland care va fi inugurat, foarte posibil, în toamna acestui an.
De asemenea, anul trecut s-a inaugurat primul mall bazat în pricipal pe distracţie, My Place, acesta fiind situat lângă Gara Centrală, în locul unui bazar insalubru. Un alt proiect important va fi inaugurat în toamnă în cartierul Răcădău, magnolia Center urmând să se întindă pe un teren de 19.000 de metri pătraţi, din care suprafaţa construită va fi de 10.0000 de metri pătraţi.
2006 va aduce o dezvoltare a zonei de retail, dar de această dată în zona Bartolomeu, unde lanţul austriac de bricolaj Baumax va deschide un nou centru, la fel ca Real, divizia de hypermarketuri a grupului Metro. Braşovul este, în prezent, potrivit unui studiu în domeniul imobiliar efectuat de o companie naţională, oraşul cu cele mai ridicate investiţii în retail.
Potrivit studiului, majoritatea magazinelor se află pe Calea Bucureşti, zonă care a cunoscut o dezvoltare impresionantă în ultimii zece ani. Aici sunt prezente marile lanţuri comerciale Selgros, Metro, Carrefour, Mobexpert, Media Galaxy, Bricostore şi Praktiker, precum şi show-room-urile unor renumite firme de automobile. Anul trecut a fost inaugurat şi un mall cu motive egiptene şi