Nemţii au deja câteva planuri pentru piaţa locală, dar vor mai întâi dezvoltarea internetului mobil la Cosmote şi Romtelecom, pentru a implementa serviciile dezvoltate de grup. «Treabă de neamţ“ sunt cuvintele cu care Panagis Vourloumis, preşedinte şi CEO al OTE, întâmpină entuziasmul românilor care aşteaptă intrarea T-Mobile pe piaţa locală. „Crezi că rebrandingul Cosmote România în T-Mobile ar fi o idee bună? Te întreb pe tine, tu eşti consumatorul&
Nemţii au deja câteva planuri pentru piaţa locală, dar vor mai întâi dezvoltarea internetului mobil la Cosmote şi Romtelecom, pentru a implementa serviciile dezvoltate de grup.
«Treabă de neamţ“ sunt cuvintele cu care Panagis Vourloumis, preşedinte şi CEO al OTE, întâmpină entuziasmul românilor care aşteaptă intrarea T-Mobile pe piaţa locală. „Crezi că rebrandingul Cosmote România în T-Mobile ar fi o idee bună? Te întreb pe tine, tu eşti consumatorul“. Iar consumatorul spune fără ezitare „Da“. Răspunsul nu este în totalitate pe placul managerului grec, care pune anul acesta accent pe lansarea cât mai multor produse comune Romtelecom – Cosmote, dar directorii grupului german nu sunt deloc surprinşi. „Într-un top al brandurilor din telecomunicaţii pe piaţa europeană, atât mobile cât şi fixe, T-Mobile este pe locul doi după Vodafone, ca valoare şi notorietate. Cea mai puternică regiune din acest punct de vedere pentru brandul nostru este Europa de Est, unde am făcut o treabă bună în ultimii cinci ani la nivel de branding“, spune Hamid Akhavan, membru în Consiliul de Administraţie al Deutsche Telekom.
Dar, deocamdată, acest proces nu este pe lista priorităţilor grupului, accentul punându-se pe unificarea activităţilor celor două companii la nivel de inovaţii, produse, achiziţii. În plus, deşi s-a spus încă de la început că operaţiunile OTE din România au jucat un rol important în finalizarea tranzacţie