Catalin Dima si Ovidiu Ghiman au preluat coordonarea activitatilor de reglementare si respectiv schimbare a modelului de business al numarului trei de pe piata locala telecom.
Doua dintre cele mai importante departamente ale Romtelecom, prin care sunt coordonate, pe de o parte, interactiunea companiei cu autoritatile si, pe de alta parte, eforturile de transformare a celui mai mare operator de telefonie fixa la noile conditii de pe piata, au intrat in subordinea a doi manageri romani, Catalin Dima si Ovidiu Ghiman, potrivit datelor de pe pagina web a companiei.
Catalin Dima, care ocupa functia de director executiv juridic si de relatii al companiei, a preluat si atributiile pe segmentul de reglementare, in timp ce Ovidiu Ghiman a fost promovat in randul managementului executiv al operatorului si a primit in plus si sarcina de a supraveghea proiectele de schimbare care se desfasoara in interiorul firmei.
Schimbarile din managementul Romtelecom au avut loc pe fondul deciziei lui Harm Aben, director executiv transformare si relatii operatori, de a pleca din companie. "Harm Aben va pleca din Romtelecom pentru a urma un alt traseu profesional, dupa mai mult de patru ani de activitate prin care a contribuit semnificativ la evolutia companiei", au precizat pentru ZF reprezentantii operatorului.
Catalin Dima si Ovidiu Ghiman, doi dintre cei 13 manageri care fac parte din echipa de conducere a Romtelecom, au preluat responsabilitati cheie pentru compania controlata de OTE si Deutsche Telekom intr-un moment cheie al dezvoltarii operatorului.
Dima, care a venit la Romtelecom in 2002 pe pozitia de consultant juridic din postura de avocat asociat la Bostina & Asociatii, va gestiona tot ceea ce inseamna interactiunea companiei cu autoritatile.
Mutarea vine intr-un moment in care Romtelecom se pregateste pentru noi razboaie pe segmentul de