De când e la cârma Protecţiei Consumatorului Cluj, a declarat război firmelor care nu îşi respectă clienţii, fie că sunt mari companii sau mici operatori economici. Citeşte şi
EXCLUSIV Oferta-şoc de la Cosmote, desfiinţată de Protecţia ConsumatoruluiAmeninţată cu desfiinţarea, UPC va sta drepţi în faţa clienţilorUPC către clienţii care au primit somaţii: „Nu mai plătiţi nimic”Lacăt pe UPC Cluj!
De profesie inginer economist şi venit din domeniul publicităţii, cu un master în Comunicare şi Relaţii Publice, clujeanul a dovedit că poate pune piciorul în prag atunci când vine vorba de consumatori. Mircea Radu este directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Cluj (CJPC) din vara anului trecut.
De atunci, aproape că a închis UPC din cauza practicilor incorecte faţă de consumatori, a amendat zeci de case de schimb valutar şi a somat zeci de operatori economici. Nici angajaţii din cadrul CJPC Cluj nu mai au timp de odihnă sau momente în care să lenevească, şeful lor îndemnându-i să vină la serviciu mai repede şi să iasă mult mai des pe teren.
Radu are o explicaţie simplă pentru ceea ce face. „Nu las jos armele atâta timp cât îi văd pe oameni înşelaţi. Chiar şi eu sunt un consumator activ şi m-am aflat de multe ori în postura de victimă”, a declarat acesta.
Directorul a fost îndrumat, în primele sale acţiuni, de către Mircea Avram, fost şef al Comisariatului, care a transformat CJPC într-o instituţie de temut. „Am lucrat în domeniul publicităţii, dar am fost de acord cu această funcţie deoarece vreau să arăt că pot face ceva. Când nu o să mai pot, voi pleca”, a declarat Radu, adăugând că i-a luat nu mai puţin de trei săptămâni să îşi intre în mână la cârma instituţiei.
Ar vrea să se mute la ţară
Mircea Radu susţine că nu ar părăsi oraşul dacă i s-ar oferi o slujbă al