Utilizatorii terminalelor BlackBerry produse de RIM intampina probleme pentru a treia zi la rand in accesarea serviciilor de e-mail, SMS-uri si mesagerie instant, intreruperea de servicii fiind semnalata acum si pe pietele din Asia, inclusiv in Japonia, Hong-Kong, Singapore si India, informeaza Wall-Street Journal. Problemele au aparut luni si au afectat utilizatorii din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, compania canadiana a anuntat marti ca serviciile au revenit la normal, insa mai tarziu a revenit precizand ca intarzierile in accesarea serviciilor s-au extins in India, Brazilia, Chile si Argentina.
"Toti clientii nostri BlackBerry sunt afectati intr-o masura mai mica sau mai mare. Unii utilizatori au avut probleme in trimiterea de e-mailuri si mesaje instant", a declarat purtatorul de cuvant al Vodafone Qatar.
Utilizatorii serviciilor BlackBerry din Europa, in tari precum Marea Britanie, Franta, Spania, Germania, Olanda si Suedia, au intampinat intreruperi ale serviciilor sau intarzieri de pana la cateva ore, desi nu a existat o intrerupere completa a serviciilor in toata Europa, potrivit Wall Street Journal.
Milioane de utilizatori ai telefoanelor inteligente BlackBerry nu au mai putut luni accesa serviciile de browsing pe internet, trimitere de e-mail-uri si mesagerie instant, in urma unei defectiuni produse la serverele dintr-un centru de date din Marea Britanie, care deserveau clientii din aceste zone. Dupa o intrerupere de mai bine de 20 de ore, conform BBC, RIM a anuntat oficial ca serviciile BlackBerry pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa au redevenit functionale.
Putin mai tarziu in aceasi zi, compania canadiana a revenit precizand ca: "intarzierile la serviciile de browsing si mesagerie intampinate de utilizatorii BlackBerry din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, India, Brazilia, Chile si Argentina au fo