Gabriel Muresanu a lucrat timp de 14 ani in departamentele de vanzari ale Vodafone. De la inceputul anului a renuntat la munca in multinationala si a inceput un business pe cont propriu. Vezi care sunt provocarile consultantei de telesales (vanzari prin telefon), dar si avantajele antreprenoriatului.
“Dupa 14 ani de zile petrecuti in aceeasi firma, Vodafone, iti doresti o schimbare. In ultimii doi ani de zile am avut destul de multe invitatii pe la conferinte, unde am avut prezentari si am vazut ca oamenilor le place ce le spun legat de vanzarile prin telefon”, a declarat pentru Wall-Street.ro Gabriel Muresanu.
Primul sau proiect de consultanta in domeniul vanzarilor prin telefon ca antreprenor este dezvoltat pentru compania La Fantana, liderul pietei de distributie si imbuteliere de apa naturala in sistem watercooler.
“M-am hotarat la inceputul acestui an, pentru m-au cautat cei de la La Fantana, care au fost interesati sa ii ajut sa isi construiasca un model de telesales, un model de vanzare prin telefon, si am luat decizia sa incep cu acest proiect. Ei au avut nevoie de un expert in telesales, iar eu m-am ocupat in ultimii 5-6 ani de zile la Vodafone de constructia departamentului de vanzare prin telefon”, a explicat Muresanu.
Cum faci telesales
“Il suni direct pe client si ii propui niste beneficii, servicii si produse. Se poate realiza atat pe clientii din baza de date a companiei sau poate sa fie pe o piata noua, fie din piata de business, fie din piata de consumer”, a spus Gabriel Muresanu.
Bazele de date sunt furnizate de diverse surse din piata, respectiv diverse companii, care strang si dezvolta baze de date.
Gabriel Muresanu lucreaza in prezent pe cont propriu si nu are colaboratori.
“Eu fac consultanta, respectiv partea de audit, de desing a ceea ce inseamna strategie de dezvoltare de business de vanz