Citroën România are în plan să atingă în acest an o cotă de piaţă de 2%, cu opt procente în plus faţă de nivelul atins anul trecut. Totodată, compania va extinde reţeaua de dealeri cu două unităţi, ajungând la total de 20 de amplasamente, prin investiţii ale partenerilor.
Didier Gerard, directorul general al Citroën România a declarat la evenimentul de lansare în România a modelului C3 Picasso că evoluţia pieţei este greu de estimat, însă compania a câştigat, în condiţiile în care piaţa a scăzut în anasamblu cu aproximativ 60 de procente. "Ca volum cred că ţinta de 4.000 de unităţi este realizabilă. Oricum, obiectivul nostru este de a câştiga cotă de piaţă indiferent de evoluţia ei şi vrem ca în următorii ani să ajungem la un nivel de 6%, la fel ca în alte state din Europa Centrală şi de Est unde Citroen este prezent", a explicat Didier Gerard. Pentru 2010, compania vizează extinderea reţelei de dealeri cu alte cinci unităţi noi.(E.H.)
Citroën România are în plan să atingă în acest an o cotă de piaţă de 2%, cu opt procente în plus faţă de nivelul atins anul trecut. Totodată, compania va extinde reţeaua de dealeri cu două unităţi, ajungând la total de 20 de amplasamente, prin investiţii ale partenerilor.
Didier Gerard, directorul general al Citroën România a declarat la evenimentul de lansare în România a modelului C3 Picasso că evoluţia pieţei este greu de estimat, însă compania a câştigat, în condiţiile în care piaţa a scăzut în anasamblu cu aproximativ 60 de procente. "Ca volum cred că ţinta de 4.000 de unităţi este realizabilă. Oricum, obiectivul nostru este de a câştiga cotă de piaţă indiferent de evoluţia ei şi vrem ca în următorii ani să ajungem la un nivel de 6%, la fel ca în alte state din Europa Centrală şi de Est unde Citroen este prezent", a explicat Didier Gerard. Pentru 2010, compania vizează extinderea reţelei de dealeri cu alt