Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa de telefonie mobilă din România, a câştigat anul trecut 200.000 de abonamente noi, mai mult decât orice alt rival de pe piaţă, potrivit raportului anual al grupului francez pentru 2012.
„În pofida concurenţei acerbe, Orange România şi-a consolidat poziţia de lider în 2012, având o cotă de piaţă de 39% câştigată datorită performanţelor comerciale (inclusiv cele 200.000 de noi contracte de abonament), care au depăşit cu mult rezultatele celorlalţi competitori“, se arată în raportul companiei publicat la sfârşitul săptămânii trecute.
WikiZF: Profilul companiei Orange România S.A.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 11.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa de telefonie mobilă din România, a câştigat anul trecut 200.000 de abonamente noi, mai mult decât orice alt rival de pe piaţă, potrivit raportului anual al grupului francez pentru 2012.
„În pofida concurenţei acerbe, Orange România şi-a consolidat poziţia de lider în 2012, având o cotă de piaţă de 39% câştigată datorită performanţelor comerciale (inclusiv cele 200.000 de noi contracte de abonament), care au