Piaţa de e-mail marketing din Romånia are o creştere anuală de peste 50% şi va ajunge anul viitor la aproximativ 3,5 milioane de euro. Această cifră, însă, nu include spamul. „Vånd bază de date care conţine 100.000 de adrese de e-mail ale firmelor din Romånia şi 500.000 de adrese ale persoanelor fizice, pentru 300 de lei“, a fost oferta pe care am primit-o, în Inbox, săptămåna trecută. Un astfel de mesaj ilegal poate să pară tentant pentru or
Piaţa de e-mail marketing din Romånia are o creştere anuală de peste 50% şi va ajunge anul viitor la aproximativ 3,5 milioane de euro. Această cifră, însă, nu include spamul.
„Vånd bază de date care conţine 100.000 de adrese de e-mail ale firmelor din Romånia şi 500.000 de adrese ale persoanelor fizice, pentru 300 de lei“, a fost oferta pe care am primit-o, în Inbox, săptămåna trecută. Un astfel de mesaj ilegal poate să pară tentant pentru orice firmă care vrea să-şi sporească numărul de clienţi, dar în acelaşi timp aruncă nemeritat şi o pată neagră asupra conceptului de e-mail marketing, care este folosit cu succes de foarte multe firme importante din Romånia.
„E-mail marketingul este o subdiviziune a marketingului direct, care foloseşte ca mijloc de comunicare e-mailul pentru a «livra» consumatorilor mesaje comerciale. Cuvåntul-cheie atunci cånd vorbim despre e-mail marketingul profesionist este permisiune. Nu ai voie, nu este legal, nu este etic şi nu este eficient să trimiţi mesaje prin e-mail dacă nu ai permisiunea consumatorului“, explică Marian Şeitan, preşedinte al Hit Mail, companie de marketing direct prin poştă, SMS, fax, web şi e-mail, care va obţine în acest an peste 350.000 de euro numai din vånzarea serviciilor de e-mail marketing.
Avantajul acestei forme de marketing este că rezultatele sunt 100% măsurabile în timp real, iar statisticile care pot fi obţinute sunt foarte detaliate. Se po