Ai spune că o sarcină de genul „scrie un editorial de 2.600 de semne“ este floare la ureche pentru un blogger cu experienţă. Doar asta faci zi de zi, nu? Şi totuşi, în clipa în care am primit această cerere din partea Capital, am intrat în panică: despre ce să scriu? Nu e blogul meu, e un săptămânal serios de afaceri, pe care îl citesc de cånd eram în liceu, acum 12-13 ani, nu pot să scriu cum scriu pe blog. Sau pot? Totuşi, un articol cu titlul „Blog
Ai spune că o sarcină de genul „scrie un editorial de 2.600 de semne“ este floare la ureche pentru un blogger cu experienţă. Doar asta faci zi de zi, nu?
Şi totuşi, în clipa în care am primit această cerere din partea Capital, am intrat în panică: despre ce să scriu? Nu e blogul meu, e un săptămânal serios de afaceri, pe care îl citesc de cånd eram în liceu, acum 12-13 ani, nu pot să scriu cum scriu pe blog.
Sau pot? Totuşi, un articol cu titlul „Blogosfera veche şi blogosfera nouă: Succesul se măsoară în centimetri“ parcă nu prea îşi are locul în Capital. Deşi aş putea spune cåteva chestii despre faptul că oricåt de bun şi de talentat ai fi, şi în online trebuie să atragi atenţia asupra ta, pentru că altfel ţi se aplică vestita regulă din fotbal: „Sunt bun, dar nu mă vede nimeni“. Sau aş putea spune că succesul în online, ca peste tot, vine în timp şi după multă muncă.
Parcă tot nu se potriveşte cu revista, însă.
Aş putea scrie ceva de business: este uşor sau nu să faci bani în online? S-ar lega bine de profilul revistei, aş putea împărtăşi cåteva ponturi pentru a face bani în online. Dar am o problemă. Ce înseamnă să faci bani în online? Să faci 1.000, 5.000 de euro pe lună? Să faci o afacere pe care poate o vinzi cu zece milioane de euro în trei ani? Să faci un FaceBook, evaluat la multe miliarde de dolari?
Mda, nici despre asta nu pot să scriu. Aş avea prea mult de scris şi nu am