Cristian Diaconu Cristian Diaconu, vatmanul care a condus tramvaiul groazei si a comis accidentul de la Fundatie, nu a mers ieri la Parchet in vederea prezentarii materialului de urmarire penala. El a trimis o adresa prin care a solicitat sa fie amanata intalnirea cu procurorii. Cel mai probabil, va merge maine pentru a-i fi aratate probele din dosar si pentru a formula eventuale obiectiuni.
In expertiza facuta in acest dosar, expertii au constatat ca tramvaiul circula cu o viteza mult mai mare decat cea admisa pe respectiva portiune de drum. Daca ar fi avut o viteza mai mica, respectiv 50 kilometri la ora, vagonul s-ar fi oprit in 15 metri. Inainte de impact, el circula cu peste 55 kilometri, viteza prea mare pentru a putea fi oprit la timp. Expertii au stabilit si pozitia autoturismelor izbite de tramvai. Prima masina lovita a fost un Mercedes. Aceasta a fost impinsa sub un Logan care oprise in fata. La randul sau, Loganul a agatat cu partea stanga un autoturism Dacia 1310, care apartinea Penitenciarului de Maxima Siguranta si in care se aflau Danut Condurache si Mirela Dragusanu. Barbatul a decedat pe loc, iar femeia si-a revenit dupa o internare in Germania. Toate masinile au fost invartite in sensul acelor de ceasornic dinspre banda doi spre banda unu, de langa trotuar.
Cristian Diaconu Cristian Diaconu, vatmanul care a condus tramvaiul groazei si a comis accidentul de la Fundatie, nu a mers ieri la Parchet in vederea prezentarii materialului de urmarire penala. El a trimis o adresa prin care a solicitat sa fie amanata intalnirea cu procurorii. Cel mai probabil, va merge maine pentru a-i fi aratate probele din dosar si pentru a formula eventuale obiectiuni.
In expertiza facuta in acest dosar, expertii au constatat ca tramvaiul circula cu o viteza mult mai mare decat cea admisa pe respectiva portiune de drum. Daca ar fi a