In noua economie, decizia de cumparare se va face din ce in ce mai mult luand in considerare criterii cum ar fi calitatea produsului efectiv si serviciile achizitionate odata cu acesta, considera Leo Popescu, sales manager Miele Appliances Romania, companie activa pe piata de echipamente electrocasnice premium.
”Atentia la detalii va fi o trasatura ce va caracteriza comportamentul de consum – astfel, clientii vor privi dincolo de brand si vor cauta sa descopere care este utilitatea acestuia, performantele de care este capabil produsul, calitatea materialelor din care este alcatuit si, nu in ultimul rand, serviciile post-vanzare garantate si nivelul calitativ la care acestea sunt livrate”, crede Leo Popescu (foto).
In Romania, Miele si-a inceput activitatea, oficial, din anul 2007. Doi ani mai tarziu compania a inaugurat fabrica de subansambluri pentru aparatura electronica si electrocasnica de lux din comuna Feldioara (Brasov) de langa Brasov, in urma unei investitii de aproximativ 24 de milioane de euro.
Cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 2,17 mil. euro la nivelul anului trecut.
Potrivit lui Popescu, Romania este tara cu cea mai mare rata de crestere anuala din sud-estul Europei din cadrul grupului german. Desi nu a oferit detalii despre evolutia cifrei de afaceri pentru anul viitor, reprezentantul Miele estimeaza o crestere a afacerilor.
”Romania nu este imuna la turbulentele economice globale. In functie de impactul acestor unde de soc asupra pietei locale, in 2012 procentele de crestere pentru Miele Romania vor avea doua cifre sau una singura, dar cresteri in cifra de afaceri vom inregistra cu siguranta”, afirma Leo Popescu.
In ceea ce priveste aportul segmentului rezidential la evolutia cifrei de afaceri din acest an, directorul de vanzari al Miele declara ca cererea s-a incadrat in tendintele pietei imobi