Maşinile "nou-nouţe" de poliţie pe care le vedeţi zilnic prin trafic, cumpărate în 2006, nu vor mai fi asigurate CASCO pe cheltuiala Ministerului Internelor şi Reformei Administrative (MIRA), cu excepţia celor din dotarea Poliţiei de Frontieră. Acest lucru se va întâmpla începând cu data de 1 ianuarie 2009, când expiră contractul de leasing financiar, iar principalul motiv îl constituie "bugetul de austeritate".
Maşinile "nou-nouţe" de poliţie pe care le vedeţi zilnic prin trafic, cumpărate în 2006, nu vor mai fi asigurate CASCO pe cheltuiala Ministerului Internelor şi Reformei Administrative (MIRA), cu excepţia celor din dotarea Poliţiei de Frontieră. Acest lucru se va întâmpla începând cu data de 1 ianuarie 2009, când expiră contractul de leasing financiar, iar principalul motiv îl constituie "bugetul de austeritate". Pentru noile "supermaşini" scumpe, dotate cu tehnică modernă specifică unei poliţii europene, termenul de leasing financiar expiră în 2011. Cine o să le conducă atunci, dacă MIRA nu mai plăteşte asigurarea CASCO? În scandalul iscat de contractul cu Ager Leasing, chestorul Gheorghe Popa ar putea fi "un ţap ispăşitor, ca şi Dumitru Jianu, sacrificat de la Direcţia Poliţiei Rutiere", potrivit lui Vasile Lincu, liderul Sindicatului Naţional al Poliţiştilor şi Vameşilor "Pro Lex". Gheorghe Popa spune că l-au asigurat de legalitate SRI, DGIPI, DGA şi specialiştii în investigarea infracţiunilor economico-financiare.
Maşinile de 80.000 de euro achiziţionate de Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR) riscă să rămână în parcarea instituţiei. Poliţiştii ar putea refuza să le conducă dacă Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (MIRA) nu va mai plăti asigurarea tip CASCO, după expirarea, în 2011, a contractului de leasing financiar.
Din acest motiv, maşinile cumpărate în 2006 riscă deja să fie trase pe dreapt