Autorităţile locale, principalul sponsor al echipei mureşene, pregăteau terenul pentru ca omul de afaceri să preia frîiele formaţiei antrenate de Sabău
Afişele sînt pretutindeni în centrul Tîrgu-Mureşului, cu echipa locală de nuanţă portocalie. Aproape că obosesc privirea, anunţînd din orice colţ al oraşului confruntarea din weekend, cu trupa lui Grigoraş.
Numele lui Sorin Ţerbea, rostit pînă acum doar în cercurile puterii şi influenţelor locale, a ajuns subiect de dezbatere cotidiană, în staţiile de autobuz, în cafenele sau la chioşcurile de ziare, unde fiecare caută ultimele detalii despre ultima descindere a DNA în fotbalul românesc. Dintr-o echipă măruntă, finanţată din orgoliul unui primar şi promisiunile făcute în precedenta campanie electorală, FCM a ajuns vedeta Ligii 1, datorită lui Ţerbea.
Tiparul baronului local
"Moşule, vino la mine, la o cafea, te aştept la hotel!", suna în telefon formula de camaraderie a lui Ţerbea. Omul care nu deţine nimic pe numele său, dar controlează cele mai mari afaceri încheiate cu vreo autoritate locală. "Moşul", cu mustaţă şi păr cărunt, stăpîneşte salubritatea din urbe şi două hoteluri. Unul din ele, "President", e întins pe cîteva hectare bune aparţinînd unei foste fabrici de mănuşi din piele, scoasă la privatizare de către fostul prefect, Dorin Florea, ajuns între timp primar.
Un personaj deschis, tipul de ardelean dintr-o bucată, care nu se ascunde de nimic. Şi care nu se fereşte să-şi etaleze bunăstarea, chiar printr-un elicopter cu care face dese plimbări de agrement. Inclusiv înaintea meciurilor din Liga 1, ca să admire stadionul şi echipa al cărei proprietar urma să devină!
Personaj de încredere, viitor finanţator
FCM a fost ambiţia de campanie a primarului Dorin Florea, care a îmbrăcat tricoul portocaliu pentru şefia oraşului. În 2008, clubu