În scurt timp de la achiziţie, mulţi proprietari de second-hand-uri premium constată faptul că maşina visurilor tangibile îi „forţează” să-şi scrie cu propria mână ghidul falimentului personal. Citynews.ro îţi arată câteva aspecte care te-ar putea face să te răzgândeşti în hotărârea ta de a adopta un automobil peste capacitatea ta financiară de susţinere.
1.Nu-ţi cumpăra o maşină peste nivelul tău financiar!â
Tipul automobilului (SUV, sport, limuzină, tracţiune integrală), marca de renume dar şi modelul, adevărul e că la români contează. Câţi oare dintre potenţialii doritori de astfel de automobile rulate, cu preţuri odinioară inaccesibile dar acum decimate de criză, s-au interesat din curiozitate despre costul piesele de schimb. Sfatul este să cântăriţi cu atenţie atunci când vă aruncaţi la cumpărare, cu mare precauţie în special la cele premium. Informaţi-vă pentru a nu avea surprize neplăcute ulterior.
Şocul ar putea fi destul de serios dacă spre exemplu, recenta achiziţie a dumneavoastră la mâna a doua, Volvo S80 să zicem, îl găsiţi într-o dimineaţă cu oglinzile laterale vandalizate. În lipsa unei asigurări Casco valabile, o oglindă nouă electrică ce dispune de diverse funcţii vă costă în jur de 1.000 de euro. O tobă finală din inox pentru marele break Volvo V70 costă 800 de euro, în timp ce alternativa durabilă la aceasta vă scoate din buzunar cam 400 de euro. Un far faţă de Crysler 300 C vă scoate din buzunar 1.700 de euro, un alternator pentru un BMW Seria 3 model E 90 (an de fabricaţie 2005-2011) vă solicită 500 Euro, în timp ce pentru un bloc optic far pentru sedanul bavarez veţi scoate 400 de euro şi exemplele pot continua. O arhitectură complexă a punţilor faţă şi posterioară, cu multiple braţe din aliaj pe fiecare roată, cu bucşile aferente, sunt tot atâtea surse de a-ţi goli rapid economiile pe câteva luni de zile în caz că acestea cedează