In Romania sunt tineri cu varste intre 16 si 24 de ani care castiga bani din continut pe YouTube. Produc filmulete despre viata lor de zi cu zi, despre ce cred ei cu privire la anumite lucruri care se intampla in tara, fac farse pe net si tot acest continut este incarcat pe YouTube si castiga bani activand monetizarea pe videoclipurile lor, a spus vineri Bogdana Butnar, industry manager la Google Romania. HotNews.ro a incercat sa afle cateva dintre secretele lor, discutand cu Bianca Adam, alias Tequila (16 ani), Mihai Zmenta (19 ani), Vlad Coste (22 de ani) si Ciprian Catunescu (33 de ani), care la 25 de ani a devenit celebru parodiind o reclama la RDS (ERDEESH), asa luand nastere proiectul Unguru' Bulan.
"Sunt oameni foarte tineri si care la varsta lor pot sa castige mai bine decat ambii parinti facand lucrul asta. Pe de alta parte sunt foarte multe cazuri cand oamenii astia devin atat de cunoscuti incat ulterior se aleg cu alte contracte. Un exemplu este Mikey Hash din Deva, care are un canal pe Youtube cu Doza de Has si acum are emisiune la TV, are parteneriate cu cele mai mari branduri, a aparut intr-o reclama la inghetata", a spus vineri Bogdana Butnar, industry manager la Google Romania, intr-un eveniment YouTube dedicat industriei muzicale din Romania.
VIDEO Nesimtirea - 'Doza de Has', clip realizat de Mikey Hash:
Bogdana Butnar, despre cum poti castiga bani postand clipuri pe YouTube:
"Avem un sistem care pentru cei care vor sa plaseze reclame pe continut se numeste AdWords, iar pentru cei care au continut - publisherii - se numeste AdSense. Cele doua sisteme comunica. Marii advertiseri incarca reclama lor in sistemul AdWords si, prin sistemul AdSense, noi servim aceasta reclama in continutul video incarcat de producatorii de continut. Are loc o licitatie si in functie de anumite coordonate ale reclamei