Wizrom Software, unul dintre principalii jucatori pe piata de solutii informatice integrate pentru afaceri, a preluat distributia pe Romania a sistemului ASKI de Automatizare a Fortei de Vinzari (Sales Force Automation, SFA), realizat de PocketLink si vizeaza o cota de piata de aproximativ 20% pe segmentul SFA.
Wizrom are deja o experienta semnificativa pe piata solutiilor SFA, avand deja peste 1.800 de utilizatori pentru produsul distribuit pana acum, WizTop.
Piata solutiilor de automatizare a fortei de vanzari cunoaste o crestere considerabila. Conform estimarilor efectuate la nivel european, rata de crestere este prognozata la cca 22% pe an in perioada 2007- 2013, iar veniturile incasate anul trecut de companiile furnizoare de solutii SFA au depasit 250 milioane Euro.
In Romania, rata de crestere este chiar mai mare, Wizrom estimand o crestere anual de cel putin 30% in urmatorii ani.
“Piata romaneasca se maturizeaza, iar vanzarile si marketingul companiilor vor trebui sa fie nu numai din ce in ce mai agresive, ci si monitorizate si controlate in timp real, astfel incat solutiile SFA incep sa devina instrumente indispensabile companiilor a caror principala activitate privind marketing-ul, distributia si vanzarea produselor se realizeaza prin intermediul agentilor de vanzari”, a aratat Zemy Apfelbaum. “Prin preluarea distributiei AskI, ne propunem ca in urmatorii 2 ani sa atingem o cota de piata pe segmentul SFA de aproximativ 20%” , a subliniat Zemy Apfelbaum, Managing Director Wizrom Software.
ASKI este un sistem organizational care redefineste lumea vanzarilor mobile, implicand si sincronizand toata echipa care participa la efortul de vanzare. Solutia ofera posibilitatea de a avea in orice moment informatii de ultima ora din piata, precum si de a primi toate informatiile solicitate direct in calculator.
ASKI analizeaza obiectiv