Aerodromul Clinceni din apropierea Capitalei a devenit, în ultima vreme, cimitirul celor mai buni piloţi ai României. După ce comandantul aerodromului, Mihai Dobre, a murit într-un accident, pe 5 iunie, la o lună distanţă, adică pe 3 iulie, instructorul militar Mugurel Uţă a pierit şi el în condiţii mai mult decât ciudate, chiar de ziua fiului său. Pilotul, despre care colegii spun că era un cuceritor al cerului, la fel ca şi părinţii lui - tatăl, Aerodromul Clinceni din apropierea Capitalei a devenit, în ultima vreme, cimitirul celor mai buni piloţi ai României. După ce comandantul aerodromului, Mihai Dobre, a murit într-un accident, pe 5 iunie, la o lună distanţă, adică pe 3 iulie, instructorul militar Mugurel Uţă a pierit şi el în condiţii mai mult decât ciudate, chiar de ziua fiului său. Pilotul, despre care colegii spun că era un cuceritor al cerului, la fel ca şi părinţii lui - tatăl,
Aerodromul Clinceni din apropierea Capitalei a devenit, în ultima vreme, cimitirul celor mai buni piloţi ai României. După ce comandantul aerodromului, Mihai Dobre, a murit într-un accident, pe 5 iunie, la o lună distanţă, adică pe 3 iulie, instructorul militar Mugurel Uţă a pierit şi el în condiţii mai mult decât ciudate, chiar de ziua fiului său.
Pilotul, despre care colegii spun că era un cuceritor al cerului, la fel ca şi părinţii lui - tatăl, pilot şi mama, instructor de paraşutism - a murit în chinuri groaznice, prizonier în carlinga avionului cuprins de flăcări la impactul cu pământul. Destinul crunt a făcut ca însuşi tatăl său să-i dea aprobarea pentru zborul în care încerca să simuleze o pană de motor pentru situaţiile de urgenţă. Ironia cumplită a sorţii a făcut ca tocmai o astfel de problemă să-i aducă sfârşitul.
Pilotul simula o pană de motor
Imediat după prăbuşire, pompierii şi medicii au sosit la locul accidentului şi n-au avut altceva de fă