Competiţia Internetics de anul acesta reuneşte 200 de lucrări şi 42 de agenţii participante: Bakers Digital Communication, BORŢUN•OLTEANU, BrandUP Interactive, CARAT România, Centrade Saatchi & Saatchi, Colorbitor Digital, Creative Market, DDB România, Digital Star, DRAFTFCB România, Geometry Global, GolinHarris Bucharest, GreenPixel Interactive, HMedia România, iLeo, Infinit Solutions Agency, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, Lowe & Partners, MobileWorks, MRM Worldwide România, MSPS, Ogilvy & Mather, pastel, Propaganda&V8, Publicis Bucharest, Pukka, Real Smart Investment, Republika Interactive, Romnet Creative, SENIORHYPER, Smile Media, Starcom MediaVest Group, Strategad, TBWA\BUCUREŞTI, The Geeks, The Practice România, Webstyler, White Image şi Wunderman Bucharest.
Categoria cu cele mai multe înscrieri este “Online Media & Tools”, cu 127 de lucrări înscrise, urmată de „Interactive Campaigns”, cu 46 de înscrieri în total, 17 lucrări la “Digital component of an integrated campaign” şi 29 la subcategoria “Digitally Led Campaigns”, iar la categoria “Websites, micro sites and blogs promoting brands” sunt 27 de lucrări înscrise.
Secţiunea cu cele mai multe înscrieri este “Social Media Tools”, cu 40 de lucrări, aceasta înregistrând record de înscrieri anul acesta. Alte secţiuni care s-au bucurat de succes: ”Digital Branded Content”, cu 15 lucrări înscrise, “Best Community”, cu 14 înscrieri şi “Online campaigns involving blogs”, cu 12.
Juriul competiţiei va stabili câte un câştigător pentru fiecare secţiune de concurs şi va acorda trofee de aur, argint şi bronz pentru categoriile: “Websites, micro sites and blogs promoting brands” şi “Interactive campaigns”. Agenţia cu cele mai valoroase lucrări va fi desemnată agenţia anului.
În cadrul galei de premiere se va acorda şi premiul special de Webdesign, care va fi oferit unei lucrăr