Autoritatea britanică de reglementare a publicităţii se pregăteşte să investigheze modul în care Apple îşi promovează cel mai nou produs al companiei, iPad 3, după ce utilizatorii tabletei au anunţat că nu pot folosi tehnologia 4G.
Cu toate că iPad 3 are implementată tehnologia telecom de a patra generaţie (4G), majoritatea consumatorilor nu pot folosi acestă tehnologie, deoarece este indisponibilă în multe ţări, informează Mediafax.
După ce Apple a avut probleme în Australia, unde autoritatea pentru protecţia consumatorilor a iniţiat în martie o acţiune în instanţă pentru a determina compania să informeze clienţii că iPad 3 nu se poate conecta la servicii 4G deoarece acestea nu sunt disponibile pe plan local, deşi tableta este compatibilă, acum a venit şi rândul britanicilor să protesteze împotriva gigantului american.
„Am primit 24 de reclamaţii privind aserţiunile de pe site-ul Apple legate de conectivitatea 4G a iPad. Evaluăm dacă există motive pentru iniţierea unei investigaţii", a spus un purtător de cuvânt a Autorităţii pentru Standarde în Publicitate.
Dacă în Marea Britanie reprezentanţii Apple nu au putut fi contactaţi pentru a-şi spune punctul de vedere, în Australia compania americană a oferit returnarea banilor pentru clienţii afectaţi.
Intră în comunitatea Adevărul Life de pe Facebook. CLICK AICI