Majoritatea clienţilor autohtoni au comandat Toyota Prius sau Volkswagen Passat BlueMotion, în timp ce modele precum Honda Civic Hybrid, Lexus-h sau Saab 9-5 BioPower pot fi numărate pe degetele de la o mână. Cea mai la modă soluţie de reducere a emisiilor de CO2, aplicată deja de unii producători auto, este alimentarea maşinilor cu energie electrică, cu hidrogen, combustibili bio sau propulsia hibridă. Din nefericire însă, fiecare idee are atât avantaje, cât şi de
Majoritatea clienţilor autohtoni au comandat Toyota Prius sau Volkswagen Passat BlueMotion, în timp ce modele precum Honda Civic Hybrid, Lexus-h sau Saab 9-5 BioPower pot fi numărate pe degetele de la o mână.
Cea mai la modă soluţie de reducere a emisiilor de CO2, aplicată deja de unii producători auto, este alimentarea maşinilor cu energie electrică, cu hidrogen, combustibili bio sau propulsia hibridă. Din nefericire însă, fiecare idee are atât avantaje, cât şi dezavantaje.
Printre cele mai recente iniţiative la nivel mondial se remarcă cea a Alianţei Renault - Nissan, care va construi maşini electrice pentru Israel. Costurile iniţiale pentru implementarea acestui proiect până în 2011 vor fi de peste 200 de milioane de dolari şi vor fi suportate de companii private. În ciuda faptului că preşedintele Renault, Carlos Ghosn, a declarat că „maşinile pentru Israel vor fi cele mai ecologice de pe piaţă“, unii analişti susţin că atâta timp cât energia electrică din Israel este produsă în mare parte prin arderea de combustibili fosili, poluarea se va muta de la maşini la furnizorii de electricitate.
Nici cei de la BMW nu stau în expectativă, însă ei au altă problemă. Mărcile lor, BMW, Rolls-Royce şi Mini, sunt în acest moment asociate cu sportivitatea, luxul şi puterea, iar propulsia ecologică nu poate susţine