„Adevărul“ este unul dintre cele mai de succes modele de branding din ţară şi se află printre cele 37 de companii premiate de organizaţia Superbrands România.
„Adevărul" se află pe lista celor mai bine construite branduri din România, alături de nume grele din alte industrii, precum BCR, BMW, Borsec, Chivas Regal, Coca-Cola, Heineken, Kandia, Radio ZU, Raiffeisen Bank sau Vel Pitar.
Organizaţia Superbrands a premiat joi seara cele mai de succes branduri ale ţării noastre, în cadrul unei ceremonii unde au urcat pe scenă reprezentanţii ai 37 de companii.
Evenimentul de joi seara a avut loc la Hotelul JW Marriott şi a fost conceput în atmosfera anilor interbelici, fiind inspirat din pelicula „The Artist", cel mai recent câştigător al Premiului Oscar pentru cel mai bun film.
Organizatorii şi-au justificat alegerea prin faptul că mesajul pe care vor să-l transmită este succesul garantat de talent, creativitatea şi adaptabilitatea la schimbare, care ar trebui să fie repere importante la nivelul brandurilor.
Momentul culminant al galei Superbrands a fost „Honorary Recognition", distincţia care a premiat Republica Moldova pentru programul e-Transformare (e-Guvernare), derulat de Guvernul de la Chişinău.
Premiul a venit ca o recunoaştere simbolică a demersurilor dinamice ale ţării vecine pentru a se înscrie într-o traiectorie europeană.
Gala a marcat lansarea ediţiei 2011/2012 a cărţii „Consumer Superbrands" pentru România, care cuprinde poveşti de succes dezvăluite de către 37 de branduri, internaţionale şi autohtone, din diverse industrii, care operează pe
piaţa românească.
Distincţiile, decise de specialişti
Cercetarea a analizat 1.260 de branduri din 48 de categorii de produse şi servicii. Câştigătorii au fost decişi de către consiliul Superbrands format din 26 de spec