Dupa ce anul trecut campania “Romanii sunt destepti” a schimbat predictiile Google pe internet despre Romania, anul acesta cei care se ocupa de promovarea batoanelor de ciocolata Rom Autentic si-au propus sa transforme sintagma "romanians are smart" in eticheta de tara.
Invata cum sa ajuti la schimbarea imaginii Romaniei pe internet: 1. Intra pe www.romaniisuntdestepti.ro si spune-ne care sunt locurile si oamenii care te fac sa fii mandru ca esti roman.
2. Fa-ti postarile publice si foloseste expresia “romaniansaresmart” atunci cand scrii pe Facebook despre Romania.
3. Daca ai blog, foloseste intotdeauna eticheta “romanians are smart” atunci cand scrii o poveste romaneasca.
4. Foloseste intotdeauna eticheta “romanians are smart” atunci cand postezi un clip pe YouTube.
5. Foloseste hashtag-ul #romaniansaresmart atunci cand scrii pe Twitter despre Romania.
6. Foloseste hashtag-ul #romaniansaresmart atunci cand postezi pe Instagram poze din Romania.
Noua campanie pentru Rom Autentic, care ruleaza sub deviza "O tara, 19 milioane de ambasadori", vine dupa ce sugestiile motorului de cautare Google s-au reintors in defavoarea Romaniei. Citeste si:Botan, McCann Erickson: In cinci ani nu o sa mai ai un job daca nu te pricepi la digitalCine este publicitarul, fost controlor de bilete, care a venit cu ideea campaniei �Romanii sunt destepti�Universal McCann a luat argint si bronz la Cannes Lions
“Nu e de mirare ca ne-am intors de unde am plecat cu sugestiile Google, vestile proaste circula intotdeauna mai repede. Pe de alta parte, continut pozitiv despre Romania exista, problema este doar ca acesta este foarte dispersat. Ce vrem noi sa facem este sa il adunam pe tot sub o singura “umbrela - un tag de tara, care sa il faca puternic si vizibil. Trebuie sa invatam sa folosim sintagma “romanians are smart” de fiecare data cand sc