Tânărul şi-a modificat maşina pentru a face performanţă la concursuri. Maestrul în „arta derapărilor controlate“ a obţinut locul al doilea la primul său campionat naţional.
A investit 5.000 de euro în maşină şi vrea să urce pe prima treaptă a podiumului într-o zi. Mihai Maxim are 22 de ani şi a devenit pilot de drift de anul trecut. Până atunci îşi punea maşina personală la încercări, însă nu putea să vireze sau să derapeze aşa cum voia sufletul lui, spectaculos. Mai târziu a decis să-şi facă o maşină specială pe care o conduce la toate concursurile şi demonstraţiile.
Vrea mai mulţi cai putere
Este pilot, mecanic şi, mai tot timpul, antrenor. „Maşina mea are acum 210 cai putere, însă vreau să-i mai fac nişte îmbunătăţiri la motor, să fie mai puternică. Pot spune că aceasta este pasiunea vieţii mele, nu mă văd făcând altceva şi îmi place să fac drift mai mult decât orice“, spune tânărul.
Pentru asta trebuie să investească mereu bani. În orice moment se poate strica o piesă. Nici cauciucurile nu au o viaţă tocmai lungă. Greu încercate de drifturi, îşi anunţă sfârşitul misiunii printr-un fum negru, înecăcios. Asta face parte şi din frumuseţea driftului.
Ultimul concurs la care a participat a fost Campionatul Naţional de Drift, desfăşurat la Suceava pe 11 iulie. Emoţiile de debutant nu l-au doborât şi a reuşit să derapeze controlat mai bine decât mulţi alţii. A făcut un spectacol ca la carte, însă mai are o dorinţă. Nu poate concura împotriva celor care au 400-500 de cai putere şi care creează atmosferă doar prin zgomotul scos pe ţeava de eşapament.
Cu timpul, însă, va reuşi să-şi aducă maşina la noile standarde. Până atunci, îşi încearcă norocul şi abilităţile la toate concursurile judeţene. Nu a ratat niciodată podiumul, iar în 2009 a obţinut locul III, apoi locul II şi în final locul I la o serie de