12 persoane au depus astăzi reclamaţii la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, după ce sucursala unei bănci nu le-a returnat banii. Oficialii băncii susţin că este o fraudă internă.
17.50 Oficialii Credit Europe Bank spun că vor întreprinde măsurile necesare astfel încât să nu fie păgubit niciun client căruia legea ii dă dreptate.
"În urma sesizărilor primite din partea unor clienţi ai sucursalei, în data de 30 iunie 2010 am demarat o ancheta interna pentru investigarea plangerilor. Totodată la data de 5 august 2010, am sesizat Parchetul de pe lângă Judecatoria Braşov pentru demararea cercetărilor", se arată într-un comunicat al băncii.
Potrivit oficialilor Credit Europe Bank, cazul este investigat în acest moment de catre DIICOT.
"Pentru a nu periclita rezultatele anchetei desfasurate de organele de cercetare penală, nu putem da mai multe informaţii despre caz , dar vă asigurăm că vom colabora şi vom oferi acestora sprijinul nostru pentru identificarea făptuitorilor", mai spun reprezentanţii băncii.
17.00 Val de reclamaţii la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Braşov. Potrivit comisarilor, la sediul instituţiei astăzi s-au depus astăzi 13 reclamaţii. Totalul sumelor care au dispărut din conturi se apropie, potrivit cifrele CPC Braşov de 1.000.000 de euro (700.000 de euro şi 700.000 de lei). „Potrivit legii, cerem băncii să îi despăgubească pe clienţii săi în termen de 15 zile. Dacă acest lucru nu se întâmplă, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului poate dispune o amendă de 20.000 de lei, pentru fiecare caz", a declarat Ionel Spătaru, comisarul şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Braşov.
13.00 Poliţiştii braşoveni au fost sesizaţi în 5 august printr-o reclamaţie formulată la sediul central al băncii. În perioada 6-8 august, aceştia au întreprins cer