Directorul fabricii Heineken din Constanţa, Adrian Babu, a anunţat, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, câştigătorii constănţeni ai programului de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi". Aceştia sunt: Crucea Roşie Română, filiala Constanţa cu proiectul „Parteneriat în sprijinul comunităţii" şi Asociaţia pentru Promovarea Egalităţii între Tineri (ADAPTO) cu proiectul „O hartă accesibilizată a oraşului Constanţa".
Lansat în oraşul Constanţa în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest, programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi" a fost dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale din Constanţa. La nivelul municipiului Constanţa, în cadrul acestui program s-au înscris 12 proiecte din partea a 12 organizaţii nonguvernamentale. „Numărul proiectelor înscrise în programul «Heineken pentru Comunităţi» reprezintă o confirmare a faptului că iniţiativa noastră de implicare în susţinerea şi dezvoltarea comunităţii locale din Constanţa, în care ne desfăşurăm activitatea, a fost bine primită şi a răspuns unor nevoi reale. În acest context, suntem încântaţi să susţinem cele două proiecte din Constanţa pe care juriul independent le-a declarat câştigătoare în cadrul programului", a declarat Adrian Babu, directorul fabricii de bere Heineken din Constanţa. „Având în vedere că în acest program s-au înscris 12 proiecte, considerăm că acesta este un rezultat foarte bun. Aplicanţii din Constanţa au acoperit prin proiectele depuse spre finanţare toate componentele din sectorul ONG, respectiv social, cultură, educaţie, sănătate şi mediu. Nu în ultimul rând, printre candidaturi s-au numărat şi proiecte mixte", a adăugat, la rândul său, Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest. În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială, juriul programului a desemnat cele două organizaţii n