Cinci licee din Dâmboviţa sunt centre pilot pentru implementarea proiectului "Metode si instrumente noi pentru formarea competentelor elevilor in managementul vieţii personale. Platforma digitală interactiva in tematica psihologiei aplicate pentru elevii de liceu", dezvoltat de Inspectoratul Şcolar Dâmboviţa.
Practic, în acest an şcolar, în 150 de unităţi de învăţământ din patru regiuni de dezvoltare, între care şi cinci şcoli din Dâmboviţa - Liceul Petru Cercel Târgovişte, Liceul I. C. Vissarion Titu, Colegiul N. Titulescu Pucioasa, Liceul I.L. Caragiale Moreni şi Colegiul Ienăchiţă Văcărescu Târgovişte, s-a introdus un nou curs opţional - Managementul Vieţii Personale, care vizează dezvoltarea unor competenţe cheie în condiţiile unei comunicări autentice elev – profesor.
Obiectivele acestui proiect implementat în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Ilfov, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Inspectoratul Şcolar Judeţean Mureş, Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse si Asistenta Educaţionala, Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa şi Asociaţia Şotron sunt:
1. Analiza stadiului formării competenţei pentru managementul vieţii personale şi sociale la elevii de liceu, prin realizarea unei cercetări diagnostic multiregionale.
2. Iniţierea sistemului informatic de tipul platformei digitale interactive în domeniul managementului vieţii personale.
3. Realizarea unei abordări integrate a procesului educativ, prin promovarea şi dezvoltarea interactivităţii digitale şi formarea a 300 de profesori din Comisiile pentru curriculum şi consilieri şcolari în tematica proiectului, pentru creşterea eficacităţii comunicării specializate, de tip expert, cu elevii.
4. Iniţierea sistemului informatic de tipul platformei digitale interactive în domeniul managementului vieţii personale.
5. Dezvoltarea ş