Mazda obţine performanţe notabile pe piaţa locală, înregistrând în februarie un maxim istoric de 2% al cotei de piaţă pe segmentul autovehiculelor de import. Totodată, cumulat pentru primele două luni ale anului compania a obţinut o cotă medie de 1,6%, cu 0,4 puncte procentuale mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. "Această performanţă se datorează în mare parte gamei tinere. Unul dintre cele mai vândute modele a fost SUV-ul CX-7, în primele două luni acesta înregistrând o cotă de piaţă de 4,3% pe segmentul său.
Conform datelor proprii trendul vânzărilor va râmâne ascendent, în luna martie volumul de unităţi îl va depăşi pe cel din primele două luni, situându-se la 127 de autovehicule", a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România. Mazda CX-7 facelift, cel mai nou model al gamei, echipat în premieră cu un propulsor diesel de 2,2l, poate fi achiziţionat la un preţ de pornire de 28.290 de Euro. Ambele motorizări, de 2,3l benzină şi 2,2l diesel respectă normele Euro V şi, alături de sistemul bazat pe AdBlue poziţionează CX-7 drept unul dintre cele mai eco friendly modele din segment. (E.H.)
Mazda obţine performanţe notabile pe piaţa locală, înregistrând în februarie un maxim istoric de 2% al cotei de piaţă pe segmentul autovehiculelor de import. Totodată, cumulat pentru primele două luni ale anului compania a obţinut o cotă medie de 1,6%, cu 0,4 puncte procentuale mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. "Această performanţă se datorează în mare parte gamei tinere. Unul dintre cele mai vândute modele a fost SUV-ul CX-7, în primele două luni acesta înregistrând o cotă de piaţă de 4,3% pe segmentul său.
Conform datelor proprii trendul vânzărilor va râmâne ascendent, în luna martie volumul de unităţi îl va depăşi pe cel din primele două luni, situându-se la 127 de autovehicule", a declarat Cristian Rigu, Cou