AIG Life are destul de multe cazuri de clienti care au decis sa renunte la polita de asigurare si ulterior au solicitat ca polita sa fie repusa in vigoare, fapt care nu mai este posibil, a declarat joi Radu Bragarea, directorul operational al asiguratorului.
Rata de renuntare sau rascumparare a fost sub 3% in 2008, iar pentru 2009 se estimeaza un procent similar in conditiile in care pentru un asigurator de viata un procent de renuntare de pana in 10% anual este considerat acceptabil. In 2008, AIG Life a avut un profit brut mai mult decat dublu decat in 2007.
"Avem destul de multe cazuri de clienti care au luat decizia sa rascumpere polita de asigurare si ulterior au solicitat ca polita sa fie repusa in vigoare, lucru imposibil din momentul in care polita s-a incheiat, ceea ce a fost un dezavantaj pentru ei. Avem numeroase cazuri in care clientii au incercat sa incheie alta asigurare, au vazut ca sunt cu totul alte conditii, si au dorit sa-si primeasca inapoi vechea asigurare, lucru care nu se mai poate", a declarat Radu Bragarea.
Si Theodor Alexandrescu, directorul general al AIG Life, atentioneaza ca produsele traditionale de asigurari prin garantiile pe care le ofera, in momentul in care renunti, pierzi foarte multe beneficii.
"Nu vei mai avea niciodata o polita de asigurare de viata mai buna decat ce aveai, pentru ca ai fost evaluat medical, pentru ca toate costurile de achizitie le-ai platit deja si pentru ca acele garantii nu se mai repeta in viitor. Vei fi mai batran mai bolnav si nu vei mai avea aceleasi conditii", a explicat Alexandrescu.
AIG Life a castigat clienti in ultimul trimestru din 2008. Profitul s-a dublat
Daca dupa primele noua luni ale anului trecut asiguratorul avea 701.000 clienti, numarul acestora a ajuns in ultimul trimestru din 2008 la 757.000 clienti. Veniturile asiguratorului i