Compania High Fashion Concept, care detine buticul de lux Victoria 46 in centrul Capitalei, va deschide peste o luna, in Baneasa Shopping City, doua magazine de imbracaminte si accesorii pentru copii si adolescenti, in urma unei investitii de aproximativ 80.000 de euro.
"Magazinul de imbracaminte pentru adolescenti Day & Night se intinde pe o suprafata de 120 de metri patrati si va comercializa branduri ca Dsquared, JBrand, Love Moschino, McQ, Juicy Couture sau Marc by Marc Jacobs. In magazinul pentru copii Petit, de 50 de metri patrati, vom aduce marcile Baby Dior, Miss Blumarine, Cavalli Angel sau Iceberg", au declarat reprezentantii High Fashion Concept.
O pereche de jeansi va costa in jur de 200 de euro, iar o pereche de pantofi, de la 250 de euro.
"Baneasa Shopping City este singurul mall din Romania care se adreseaza clientilor de high si medium high brands. De asemenea, numarul clientilor a crescut in centrul comercial din nordul Capitalei cu pana la 15% fata de sfarsitul anului trecut, in toamna va fi gata si pasajul Baneasa, de aceea ne asteptam la o fluidizare a traficului si prin asta la atingerea clientelei care pana acum se ferea sa vina din cauza aglomeratiei din zona", spun reprezentantii companiei.
Strategia High Fashion Concept de a-si imbogati portofoliul, care pana acum cuprindea doar branduri de lux pentru femei si barbati, cu produse pentru tineri si copii vine in contextul in care in prezent nu exista niciun alt magazin care sa se adreseze acestei nise si sa comercializeze aceste branduri.
Victoria 46, primul butic de lux din Romania, a fost lansat in urma cu doi ani de compania elena Solmar Trading Group, administrata la nivel local de Irina Radu si care detine 12 branduri, printre care Mango, Promod, Castro, Parfois, Oasis sau Karen Millen. Pozitionat pe segmentul de lux, multi-brandul de pe Calea Victoriei vinde