Odată cu resetarea întregii game Opel petrecută la Frankfurt, facelift-ul de pe Insignia nu a ocolit nici versiunea OPC, cel mai performant model din gama constructorului din Russelsheim.
Divizia „Opel Performance Center” a renovat marea limuzină sportivă, de acum farurile diurne fiind cu LED, acelaşi tip de sursă de iluminare fiind preferată şi în cazul celor adaptive. Spoilerul frontal încastrează „splittere” originale pe interior, grila cu faguri are aproape de buza capotei o lamelă cromată reinterpretată iar jantele pe 19 ţoli poartă individualizarea OPC.
Silueta noii Insignia în versiunea cu hayon se apropie de forma de pană aerodinamică alungită a marelui coupe în patru portiere Audi S7. Stopurile posterioare cu tehnologie LED sunt împărţite pe din două, totul într-o geometrie originală.
V6-le de 2.800 cmc scutură fiecare armăsar din efectivul de 325 cai putere ai hergheliei OPC, recomandarea pentru cei ce au dificultăţi de acomodare la senzitivitatea pedalei de acceleraţie fiind de a-şi scoate plumbul din talpă. La cei 239 kW şi un cuplu maxim de 435 Nm, Insignia OPC sprintează cu peste o secundă şi jumătate mai rapid comparativ cu motorul 2.0 SIDI de generaţie nouă (250 CP), adică stinge suta în 6,6 secunde. Viteza maximă a fost limitată electronic la 250 km/h, cu noul SIDI Turbo (Spark Ignition Direct Injection) de 2.0 litri, Insignia facelift 2014 poticnindu-se ceva mai devreme, în jurul a 217 km/h. Breakul OPC Sports Tourer are nevoie de 0,3 secunde adiţional, la 6,3 secunde.
Performanţele de excepţie sunt îmbunătăţite de transmisa manuală în şase rapoarte şi tracţiunea integrală cu diferenţial blocabil.
La interior, semnătura OPC este trădată de scaunele sport ergonomice noi care dispun de câte două fante decupate la baza tetierelor incorporate în spătare.
Ecranul color de 8 inci beneficiază de complicitatea unui touchpad lân