Israel Meir, CEO al AutoItalia, companie cu afaceri anuale de aproximativ 60 mil. euro, spune că 2012 va fi al cincilea an consecutiv de scădere pentru piaţa auto locală, din cauza întârzierilor din programul de casare din acest an şi pentru că se aşteaptă emiterea a cel mult 60.000 de tichete, la jumătate faţă de 2011.
"Anul acesta estimăm o scădere a pieţei auto cu 20% pe fondul programului Remat. Dacă anul trecut au fost 120.000 de tichete, anul acesta vor fi cel mult 60.000, iar până în prezent au fost emise doar 30.000. Momentan s-a anunţat emiterea a 15.000 de tichete, dar până când acestea vor ajunge pe piaţă se va mai pierde încă o lună de vânzări. Spre exemplu, noi avem deja clienţi în aşteptare şi care amână achiziţia pe fondul programului de casare", a spus Israel Meir, CEO al AutoItalia.
Israel Meir a fost numit în funcţia de CEO în luna aprilie a acestui an de către compania Mediterranean Car Agency, importatorul Fiat din Israel care a preluat de la omul de afaceri Herbert Stein AutoItalia în prima parte a anului trecut. Meir este cel de-al treilea director executiv de la preluarea companiei, după Ori Lahav şi Rennen Zunder.
Până în luna aprilie a acestui an Israel Meir a deţinut funcţia de CEO al Baran România, companie ce activează în sectorul de construcţii. Anterior acestei funcţii, Meir a fost timp de aproape opt ani şeful Kenvelo România. Prima funcţie deţinută pe piaţa locală a lui Israel Meir a fost aceea de country sales manager în cadrul Kodak România, funcţie deţinută între aprilie 1995 şi noiembrie 1998.
"Sectorul imobiliar a fost mult mai lovit decât cel auto deoarece a tras după el toate, şi nu doar în România. A fost un vacuum care nu a fost evaluat cum trebuie. Dar mai rău nu mai poate să fie, aşa că sperăm la mai bine", a spus Meir.
Se gândesc la investiţii
Ca parte a programului de susţine