Retailerii de electronice şi electrocasnice eMag şi Flanco vor organiza, anul acesta, evenimentul de shopping cu reduceri Black Friday 2013 pe 22 noiembrie în loc de 29, cu o săptămână mai devreme decât în mod obişnuit. Anunţul a fost făcut de Iulian Stanciu, director general al eMag şi proprietar al magazinului Flanco.
El şi-a motivat decizia afirmând că oamenii nu vor Black Friday într-o zi anume, ci vor Black Friday, adică vor reduceri.
Potrivit estimărilor eMag, Black Friday 2013 le-ar putea aduce vânzări de aproape 100 de milioane de lei şi aproximativ 4 milioane de vizite pe site, în prima zi. Pentru Flanco sunt estimate vânzări de peste 80 de milioane de lei în tot week-end-ul.
Retailerii de electronice şi electrocasnice eMag şi Flanco vor organiza, anul acesta, evenimentul de shopping cu reduceri Black Friday 2013 pe 22 noiembrie în loc de 29, cu o săptămână mai devreme decât în mod obişnuit. Anunţul a fost făcut de Iulian Stanciu, director general al eMag şi proprietar al magazinului Flanco.
El şi-a motivat decizia afirmând că oamenii nu vor Black Friday într-o zi anume, ci vor Black Friday, adică vor reduceri.
Potrivit estimărilor eMag, Black Friday 2013 le-ar putea aduce vânzări de aproape 100 de milioane de lei şi aproximativ 4 milioane de vizite pe site, în prima zi. Pentru Flanco sunt estimate vânzări de peste 80 de milioane de lei în tot week-end-ul.