• Firma a refuzat un dosar de daune, pe motiv ca incidentul rutier nu s-a petrecut asa cum au vrut ei • Clientul societatii de asigurari sustine ca exista o inregistrare video care arata cum s-a petrecut totul
O simpla zgarietura pe aripa unei masini a scos la iveala lipsa de respect fata de clienti a firmei de asigurare-reasigurare Carpatica. Cel care s-a ales cu masina putin sifonata, Costel Sava, s-a trezit ca primeste un telefon prin care i s-a adus la cunostinta faptul ca firma de asigurare nu plateste reparatiile, intrucat incidentul nu s-a petrecut asa cum a fost descris.
"Am fost plecat in deplasare. Masina a condus-o sotia mea si a lasat-o in parcarea firmei unde lucreaza. La un moment dat, patronul firmei a venit cu masina sa si cand a vrut sa o parcheze, a atins autoturismul meu. S-a dus omul la sotia mea, a recunoscut incidentul si i-a dat asigurarea obligatorie, care era facuta de Carpatica Asigurare Reasigurare. Intregul incident s-a stins pe cale amiabila. Am solicitat firmei de asigurari sa vina si sa constate daunele, niste simple zgarieturi pe aripa. Au facut poze. Dupa cateva zile, m-a sunat cel care a facut verificarile sa-mi spuna ca dosarul meu a fost respins deoarece incidentul nu s-a petrecut asa cum l-am descris noi si ca este vorba despre o intentie de a face reparatii la unele stricaciuni mai vechi. Ca de fapt zgarieturile trebuiau sa fie pe partea stanga a masinii mele, nu pe dreapta, ca sunt unele urme vechi, care nu puteau sa fie de la coliziunea declarata. Tot felul de motive puerile", a declarat Costel Sava.
Barbatul a sustinut ca tot incidentul a fost filmat de camerele de supraveghere din zona firmei unde lucreaza sotia sa. Mai mult, patronul societatii si-a recunoscut vina. "Nu au venit nici macar la locul incidentului, sa vada daca sunt camere de supraveghere. Nu au facut niciun fel de verificari