Romanii nu sunt multumiti de calitatea serviciilor de suport tehnic oferite de companiile de telefonie mobila si televiziune prin cablu, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare de piata GfK.
Aproximativ o treime din romani au intrat in contact direct cu furnizorii de servicii de telefonie, Internet sau televiziune, fie prin telefon sau in magazinele acestora, se arata in studiul remis Ziare.com.
Cele mai atractive servicii pentru clientii romani sunt cele de telefonie mobila si televiziune, in special televiziunea prin cablu, acestea primind si cele mai multe reclamatii.
Cel mai putin satisfacuti de modul cum au fost tratati de personalul operatorilor se declara clientii care au adresat reclamantii si sesizari in magazine - peste o treime dintre ei nu sunt multumiti de felul in care personalul s-a ocupat de problema lor.
Potrivit analistilor, un client nemultumit nu inseamna doar pierderea aceluia, ci a mai multor clienti, avand in vedere ca 72 la suta din intervievati au declarat ca impartasesc experienta negativa si altor persoane.
Daca 52 la suta din romanii care au avut experiente pozitive in magazinele si call centerele operatorilor au fost convinsi sa foloseasca in continuare serviciile companiei sau sa devina clienti, 44% din cei care au avut experiente negative au renuntat la serviciile operatorului respectiv.
"Unul dintre principalele efecte psihologice ale perioadei de criza este acela ca oamenii au devenit mai precauti in procesul de achizitie si tind sa ceara opinia celor din jur mai mult decat pana acum, inainte de a cumpara ceva. In acest context, cei 72% dintre clientii nemultumiti care povestesc despre experientele lor negative reprezinta un motiv de ingrijorare pentru orice companie", a spus Oana Neacsu, cercetator GfK.
Clientii nemultumiti se plang de tim