Dacia rămâne lider în clasa utilitarelor, secondată de Fiat şi Ford. Vânzările de utilitare sub 3,5 tone au depăşit 24.000 de unităţi în primele nouă luni din 2007, reprezentând o creştere cu 12% faţă de perioada similară din 2006. După ce, anul trecut, piaţa scăzuse cu aproape 13%. Până la sfârşitul lunii septembrie, comercianţii de vehicule comerciale sub 3,5 tone au înregistrat vânzări aproape egale cu cele din 2005. Revenirea pe trendul pozitiv a fost asi
Dacia rămâne lider în clasa utilitarelor, secondată de Fiat şi Ford. Vânzările de utilitare sub 3,5 tone au depăşit 24.000 de unităţi în primele nouă luni din 2007, reprezentând o creştere cu 12% faţă de perioada similară din 2006. După ce, anul trecut, piaţa scăzuse cu aproape 13%.
Până la sfârşitul lunii septembrie, comercianţii de vehicule comerciale sub 3,5 tone au înregistrat vânzări aproape egale cu cele din 2005. Revenirea pe trendul pozitiv a fost asigurată atât de cererea venită din partea companiilor, cât şi de numărul mare de modele noi intrate pe piaţă. Majoritatea importatorilor de vehicule utilitare aflaţi pe primele zece locuri în clasamentul vânzărilor au beneficiat de schimbări de generaţie ale modelelor comercializate, noile vehicule fiind mai moderne, dotate cu motoare mai economice, mai performante şi versatile. Importantă a fost şi intrarea în vânzare a modelului Dacia Logan Van, vehicul extrem de aşteptat de clienţi.
În clasamentul mărcilor, Dacia este lider, cu peste 5.500 de unităţi vândute, urmată de Fiat şi Ford. Fiat, care şi-a adjudecat poziţia de lider al mărcilor de import, apreciază drept „firească“ evoluţia sa. „Cu excepţia anului 2002, în intervalul 1997 – 2004 am fost lideri ai importatorilor“. În acelaşi timp, Dragoş Magdalina, director de vânzări la Romcar, importatorul Ford, ne-a declarat că expli