Timpul petrecut la bordul vehiculului personal a crescut constant în ultimii ani din cauza ambuteiajelor sau a majorării distanţelor parcurse, iar şoferii români devin pe zi ce trece mai preocupaţi de dotările maşinii pe care o conduc. Astfel, habitaclul autoturismului a devenit neîncăpător pentru mulţimea de gadgeturi de ultimă generaţie. Nu mai este un secret pentru nimeni că piaţa auto din România are un ritm de creştere impresionant. Datorată în mare parte i
Timpul petrecut la bordul vehiculului personal a crescut constant în ultimii ani din cauza ambuteiajelor sau a majorării distanţelor parcurse, iar şoferii români devin pe zi ce trece mai preocupaţi de dotările maşinii pe care o conduc. Astfel, habitaclul autoturismului a devenit neîncăpător pentru mulţimea de gadgeturi de ultimă generaţie.
Nu mai este un secret pentru nimeni că piaţa auto din România are un ritm de creştere impresionant. Datorată în mare parte indicelui redus de motorizare, această adevărată avalanşă de maşini noi apărute, parcă peste noapte, pe şoselele noastre atrage după sine şi o majorare a vânzărilor de echipamente care asigură un condus sigur, confortabil şi, de ce nu, relaxat.
Faimosul Henry Ford, cel care a construit nu mai puţin vestitul Ford Model T, nu a visat niciodată că un vehicul care te transportă din punctul A în punctul B poate îndeplini şi alte roluri, gen birou mobil, discotecă pe roţi sau chiar casă ambulantă. În 1908, când din micuţa uzină de pe Piquette Avenue din Detroit ieşea primul T, cumpărătorii aveau o singură dorinţă: să călătorească fără a trebui să aibă grija hranei pentru cal sau a cărbunilor pentru motorul cu aburi. În 100 de ani, percepţia utilizatorului de maşină despre spaţiul în care îşi petrece o bună parte din viaţă s-a schimbat radical. RadioCD-ul cu mp3, sistemul de navigaţ