Renuntarea la “publicitatea la kilogram”, targetarea cat mai buna a mesajului si mult mai mult deschidere din partea agentiilor si clientilor catre un dialog real cu media reprezinta cateva din directiile spre care ar trebui sa se indrepte jucatorii din online-ul autohton, afirma, intr-un interviu acordat Wall-Street, Dragos Gurarosie, directorul executiv al F5 X-Media, prima regie de vanzari online si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu.
Wall-Street: De unde ideea infintarii unei regii de vanzari?
Dragos Gurarosie: Avand in vedere componenta online a grupului Realitatea-Catavencu si, mai ales, valoarea pe care aceasta o reprezinta din punct de vedere media, ne-am gandit ca e bine sa si monetizam acest potential si mai mult decat atat sa cautam parteneri in online-ul romanesc care sa vrea sa mearga alaturi de noi. Astfel, s-a infiintat prima regie creativa de vanzari concentrata pe online si servicii cross-media neconventionale. F5 X-Media va gestiona reteaua proprie de website-uri, simultan cu vanzarea de site-uri afiliate si a altor servicii New Media oferite de partenerii Realitatea-Catavencu.
Wall-Street: Ce experienta aveti in domeniul publicitatii online?
Dragos Gurarosie: Din 2005, de cand ocupam pozitia de Non Spot Manager la PrimaTV am incercat sa includ online-ul in vanzarea diverselor proiecte speciale si sa atrag atentia agentiilor si clientilor lor asupra acestui mediu in continua dezvoltare. Usor-usor m-am indreptat catre acest domeniu, as putea zice in ritmul pietei, ajungand ca ultimul an si jumatate sa i-l dedic in intregime.
Wall-Street: Cum caracterizati perioada Prima TV?
Dragos Gurarosie: La Prima TV am crescut si am invatat. Pe langa "cei sapte ani de acasa", la experienta mea de viata am mai adaugat si "cei sase ani de Prima", trebuiau sa fie opt, dar am avut doua mici schimbari de ritm, una la Ra