Tânărul dâmboviţean se ocupă de certificatele de garanţie ale maşinilor fabricate de Dacia- Renault, iar în timpul liber strabate ţara în lung şi-n lat pe bicicletă.
Pentru tânărul Marian Marin natura înseamnă totul. Adoră drumeţiile la munte din timpul liceului, când pleca la sfârşit de săptămână cu colegii de clasă în excursii, iar în timpul studenţiei a descoperit pasiunea pentru ciclism. „ De pedalat m-am apucat în 2002. Eram într-o tabără de ecologizare la munte, cu câţiva prieteni din organizaţia
Prima bicicletă, confecţionată din bucăţi
Prima bicicletă şi-a confectionat-o singur, din bucăţi, pe când era în anul II la Facultatea de Ingineri din Piteşti. „ Eram student şi lucram la un centru din Piteşti unde se aduceau biciclete second hand din străinătate. Din bucăţi mi-am făcut prima bicicletă, pe care nu ma dat niciun leu”, spune Marian. Prima ieşire în natură cu bicicleta făcută din bucăţi a însumat 200 de km, pe Cheile Bicazului. În 2006, Marian a adandonat-o însă pe „Margareta”, pentru un model de bicicletă mult mai performant. „ Pe bicicleta pe care o pedalez şi acum, o Merida Matss, am dat 20 de milioane de lei vechi, însă an de an am mai pus o piesă nouă şi performantă pe ea. Aşa mi-a fost mai uşor să-mi satisfac plăcerea de a merge pe bicicletă. Este extrem de sănătos”, precizează dâmboviţeanul pentru care Piteştiul a devenit a doua casă din 2001, când intrat pe băncile facultăţii. Anual, în medie, maratonistul pe două roţi parcurge cu bicicleta 5.000 de km. De când a fost angajat ca analist servicii clienţi la Uzina Dacia Renault, unde practic se ocupă de remedierea eventualelor incidente ale maşinilor noi, aflate în garanţie, care ies pe poarta fabricii de la Colibaşi,a fost nevoit însă s-