Zona Pietei Mihai Eminescu a devenit si mai dificila pentru soferi, pe masura ce s-a inceput montarea unui segment pentru calea de rulare a tramvaielor. Sinele vor fi montate pe o distanta de aproximativ 250 de metri, distanta necesara pentru traversarea pasajului subteran dinspre bulevardul Carol I si pana pe strada Gavril Muzicescu.
Soferilor li s-a interzis sa traverseze sinele, iar circulatia din zona Fundatie este deviata sub forma unei giratii în dreptul strazii Pogor, pentru a permite virajul stânga de întoarcere spre Independentei sau Gavril Muzicescu. Autoritatile locale au anuntat ca lucrarile la santierul din Fundatie au fost accelerate, iar pana la sfarsitul anului, atat pasajul subteran, cat si caile de acces din jurul acestuia vor fi deschise circulatiei.
"Cel mai repede se lucreaza la calea de rulare a tramvaielor deoarece, pana la reinceperea anului scolar, tramvaiele trebuie sa fie puse la dispozitia elevilor si studentilor", a spus viceprimarul Mihai Chirica. Edilul a mai precizat ca, in afara grevelor muncitorilor, a vestigiilor arheologice si a precipitatiilor care au intarziat lucrarile, viteza de lucru nu a fost cu mult afectata. De montarea liniilor de tramvai se ocupa angajatii Regiei Autonome de Transport Public.
Zona Pietei Mihai Eminescu a devenit si mai dificila pentru soferi, pe masura ce s-a inceput montarea unui segment pentru calea de rulare a tramvaielor. Sinele vor fi montate pe o distanta de aproximativ 250 de metri, distanta necesara pentru traversarea pasajului subteran dinspre bulevardul Carol I si pana pe strada Gavril Muzicescu.
Soferilor li s-a interzis sa traverseze sinele, iar circulatia din zona Fundatie este deviata sub forma unei giratii în dreptul strazii Pogor, pentru a permite virajul stânga de întoarcere spre Independentei sau Gavril Muzicescu. Autoritatile locale au anuntat c